موسیقی بدون کلام و بی نظیر ” حجاب رکسانا ” اثری بی نظیر از جنوب

موسیقی بدون کلام و بی نظیر ” حجاب رکسانا ” اثری بی نظیر از جنوب شرقی آسیا + پخش آنلاین

ونسا می ونکورن نیکلسون یا به زبان انگلیسی: Vanessa-Mae Vanakorn Nicholson متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۷۸ میلادی که با نام حرفه‌ای ونسا-می در زبان چینی: 陳美, Chén Měi شناخته می‌شود، یک موسیقیدان بین‌المللی مشهور بریتانیایی متولد سنگاپور در زمینه‌های موسیقی پاپ و کلاسیک است که خصوصاً برای توانایهایش در نواختن ویولون شهرت دارد. سبک موسیقی ای او به توصیف خودش، « ترکیب تکنو-آکوستیک ویولون » است، همچنان‌که بسیاری از آلبوم‌های او به طرز مشخصی شامل سبک تکنو هستند.

ونسا-می از پدری تایلندی با نام وارپرونگ واناکورن، به زبان انگلیسی:Varaprong Vanakorn و مادری چینی با نام پاملا تان، در انگلیسی:Pamela Tan در سنگاپور متولد شد. در حالی که چهار سال بیشتر نداشت، والدینش از یکدیگر جدا شدند و مادرش با مردی انگلیسی به نام گراهام نیکلسون ازدواج کرد و خانواده‌اش به انگلستان مهاجرت کردند. او در لندن بزرگ شد و به شهروندی انگلستان درآمد.

پس از رشد و ادامه تحصیلات خود در رشته مورد علاقه خود یعنی موسیقی ، موفق شد به یکی از برجسته ترین آهنگسازان جنوب شرقی آسیا و سبک های جدیدی که خود مدعی آن بود در عصر حاضر دست یابد. نمونه این دست یابی این بود کخ در سال ۲۰۰۴ با بلند آوازه موسیقی الکترونیک جهان یعنی ” ونجلیس ” همکاری داشته است!

اما داستان این همکاری:
در سال ۲۰۰۴ ” ونجلیس ” درصدد ساخت موسیقی بسیار زیبایی بود که آن را ” حجاب ” نامیده و کمپانی قدرتمند ” یونیورسال ” حامی آن بود! ولی در سازی که برای این موسیقی انتخاب کرده بود به دنبال نوازنده چیره دست آن نیز بود! ساز ویولون و نوازنده انتخابی و افتخاری آن کسی نبود جز ونسا-می..!!

Vanessa Mae – Roxane’s Veil | Size: 2 MB | Direct Link

موسیقی بسیار زیبایی که صدای روح نواز ویولون آن و آهنگسازی برجسته ترین آهنگساز جهان یعنی ونجلیس اثری را به وجود آورد که هر شنونده ای از کوچک و بزرگ را در اولین برخورد مجذوب خود میکند! بعد از ساخت نهایی این اثر ، نام آن به ” حجاب رکسانا ” یا همان Roxane’s Veil تغییر پیدا کرد. این موسیقی بسیار زیبا را گاها” از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خصوصا” رادیو پیام (رادیو پایتخت) بکرار می شنوید!

۳ سوت دانلود این موسیقی بسیار رویایی را در این روز های زیبای پاییزی به تمام دوستتداران به موسیقی های خاص ، خصوصا” موسیقی بدون کلام تقدیم میکند. دریافت کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید…

نام موسیقی: Roxane’s Veil – GD Specefic Released
آهنگساز / خواننده: Vanessa Mae ; Vangelis
آلبوم: Gd Dream Mix Vol.05
سبک: Blues ; Alt
سال تهیه: ۲۰۰۴
کارگاه سازنده: Universal
کیفیت و فرمت فایل اجرائی: Mp3 ; 128 Kbps ; VBR
مدت زمان پخش: ۴:۴۳ Min
حجم فایل: ۳ MB

پخش آنلاین آهنگ

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲٫۱ مگابایت | لینک کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد