نرم افزار فرانت پیج ساخت صفحات وب – FrontPage 2003 Portable

دانلود نرم افزار FrontPage 2003 Portable همراه با آموزش نرم افزار

نرم افزار فرانت پیج FrontPage 2003 Portable معروف ترین و کاربردی ترین نرم افزار ساخت صفحات وب است این نرم افزار به طور معمول در بسته افیس مایکرو سافت قرار داشت و در بسته های اخیر افیس مایکرو سافت حذف شده و به صورت مجزا اماده شده است به دلیل نیاز بیشتر افراد به این نرم افزار کاربردی نسخه بدون نیاز به نصب این نرم افزار کاربردی توسط سایت ۳ سوت دانلود اماده دانلود شده است که مطمئنا خیلی افراد به دنبال این نرم افزار در سرتاسر وب گشته اند و یا حد اقل لینک دانلود مستقیم ان را پیدا نکرده اند پس از دست ندید!

FrontPage 2003 Portable & Learn | Size: 67 MB | Direct Link

این آموزش برنامه FrontPage را در سطح متوسط به شما یاد می دهد. می دانید که Microsoft FrontPage یکی از اصلی ترین نرم افزارهای طراحی سایت می باشد. از این نرم افزار می توانید برای ویرایش و طراحی کدهایی که می خواهید در وبلاگ قرار دهید نیز استفاده کنید.
این آموزش در ۲۴ صفحه به صورت یک فایل PDF تهیه شده است. این برنامه نسخه ۲۰۰۰ فرانت پیج را آموزش می دهد ولی با کمی تغییرات برای نسخه های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ نیز قابل استفاده است. البته می داانید که نام جدید برنامه FrontPage ‌در آفیس ۲۰۰۷ به Microsoft SharePoint Designer تغییر یافته است.

 دانلود نرم افزار با لینک مستقیم و حجم ۶۷٫۳ مگابایت | لینک کمکی
 دانلود آموزش نرم افزار با لینک مستقیم و حجم ۱٫۲ مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل ها: www.3sotdownload.com

نظرات 2 + ارسال نظر
Prince of the moon جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:43 http://www.parsianmobile.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگت جالبه
اگه پایه ای تبادل لینک کنیم؟
http://www.parsianmobile.blogsky.com
یه سری به ما بزن

امید یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:16

سلام
اگه ممکنه لینک دانلود برای نصب رو بگذارین این لینک بدون نصب توی بیشتر سایتها هستش.اگه شما نرم افزارشو دارین لطفاً برای نصب بگذارین نیاز ضروریه.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد