موسیقی بدون کلام بی نظیر “خورشید خدا” آرامش بخش ترین موسیقی

امروز موسیقی بسیار زیبایی را برایتان به ارمغان آوردیم که مطمئنا” در هیچ کجای وب سایت های فارسی و برخی وب سایت های خارجی نخواهید یافت! یک اثر متفاوت در ۳ سوت دانلود …

بعد از انجام سمینار و فستیوال های متفاوت در زمینه آرامش ذهن و راهکارهای وابسته به آن که هنر موسیقی در سبک های Ambient, Dub, Longue, Downtempo ، Experimental و … نیز جز آن میباشد ، بالاخره بهترین موسیقی آرامش بخش جهان انتخاب شد!

تیم ۵ نفره Hexagon که ۳ تن هندی و ۲ نفر از این تیم آلمانی هستند از سال ۲۰۰۰ به طور رسمی آهنگسازی را آغاز و در سال ۲۰۰۸ موسیقی را به جهان عرضه کردند که تا به حال هر شنونده ای را مجذوب خود کرده است! ” خورشید خدا ” یا به همان زبان انگلیسی The Sun God نام موسیقی بسیار زیبایی است که این تیم آهنگسازی آن را به نوعی خلق کره اند که بعد از ۲ سال نام زیباترین و آرامش بخش ترین موسیقی جهان را به خود اختصاص داده است!

Hexagon Studio – The Sun God | Size: 5 MB | Direct Link

اما در سال ۲۰۱۰ این موسیقی بسیار زیبا جهت ارائه به آخرین فستیوال آرامش روح و ذهن که در کشور هلند برگزار شد ، دوباره سازی گردید که مطمئنا” شنیدن آن خالی از لطف نیست!

۳ سوت دانلود باز هم در اقدامی بسیار خاص و خدمتگذارانه به تمامی فارسی زبانان ایران و ایران زمین در داخل و خارج از کشور ، خصوصا” علاقمندان به موسیقی های آرام و روح نواز ، برای اولین بار نسخه اصلی موسیقی ” خورشید خدا ” را که توسط تیم آهنگسازی Hexagon Studio در سبک Ambient در سال ۲۰۱۰ تهیه و تنظیم شده را برای شما آماده دریافت قرار داده است!

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۵٫۲ مگابایت | لینک کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد