دانلود بازی Tekken 3

بدون شک سری بازی های Tekken عنوانی جدا نشدنی و غیر قابل صرف نظر از لحاظ دارندگان کنسول پلی استیشن است و به جرات می توان گفت نود و نه درصد دارندگان این کنسول در همان روزهای اولیه خرید دستگاه اقدام به تهیه این بازی نموده اند و همچنین تا به امروز یکی از بهترین بازی های سه بعدی در سبک رزمی بشمار می آید.

Tekken 3 PS1 | Size: 33 MB | Direct Link

در بازی Tekken 3 ما شاهد وجود بیست مبارز بصورت پیش فرض و در حدود ده شخصیت بصورت مخفی خواهیم بود که در صورتی به این مبارزان مخفی دسترسی خواهید داشت که به قهرمانی رسیده باشید. در مورد حرکات Combo و اعمال حرکات خاص و تکنیکی است بدین صورت که با توجه به مهارت در استفاده از کلیدها و چابکی در استفاده از آنها قادر به اجرای فنون خاص خواهید بود. یکی از ویژگی های جدید و جالب افزوده شده به این نسخه ، امکان تغییر در ظاهر شخصیت ها توسط بازیکن می باشد ، همانطور که اکثر شما مطلع هستید در سری های قبل شما قادر به تغییر در پوشش مبارز نبودید و همچنین هر مبارز قادر به استفاده از در حدود چهل وسیله می باشد به عنوان مثال Kazuya قادر است از بالهای اهریمنی و Jack-5 از Rocket Launcer در پوشش خود استفاده نماید و صد البته اینها فقط جنبه نمایش داشته و او قادر نخواهد بود در طی انجام مسابقه از راکت برای شکست حریف خود استفاده نماید. گرافیک ، طراحی و متحرک سازی شخصیت ها نیز از پیشرفت قابل توجهی بهره مند خواهد شد.

شاید شما از آن دسته دوستانی باشید که بازی کاملا هیجانی و جذاب Tekken را بر روی Play Station خود بازی کرده باشید. شاید دوست داشته باشید بازی را بر روی رایانه خود تجربه کنید. پس مژده به شما دوستان که میتوانید Tekken 3 قابل اجرا بر روی رایانه خود را به راحتی دانلود نمائید.

دانلود و تصاویری از بازی در ادامه مطلب

 

نکته: اگر مبدل برای اولین بار در سیستم شما اجرا میشود به صورت اتوران تنظیمات اولیه مبدل اجرا خواهد شد و بعد از طی چند مرحله کوچک شما می توانید از بخش file و گزینه run iso فایل ایزوی تیکن ۳ رو فرخوانی کرده و بازی نمائید.

 دانلود با حجم ۳۳٫۶ مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد