بازی بسیار زیبای Frogger’s Adventures 2

 ۳ سوت  دانلود برای کسانی که خواستار بازی های مهیج وجذاب و در عین حال کم حجم هستند این بازی را بصورت کاملاً رایگان که در کمتر سایت ایرانی یافت میشود منتشرکرده است. این بازی تا حدودی شبیه بازی پرطرفدار worm است و قابلیت بازی در حالتهای رقابتی جدید و فضای کاملاً چذاب را دارد.
بازی به این صورت است که در ابتدا با انتخاب قورباغه مورد علاقه خود وارد بازی می شوید و باید قورباغه های دیگر که در نقاط مختلف هستند پیدا کنید. البته بعضی از قورباغه ها در جایی پنهان شده اند که دسترسی به آنها بسیار سخت و دشوار است. ضمنا مراقب باشید تا به دریاچه نیفتید و خوراک کروکودیل ها نشوید. می توانید برای پرش از کلید Enter استفاده کنید و برای پرش بلند نیز ۲ بار از این کلید استفاده کنید.
بازی Frogger 2 یک بازی بسیار جالب است و طراحی محیط بازی بصورتی است که بازیکن از بازی خسته نمیشود. اگر تابحال بازی جذاب و زیبای Frogger 2 را بازی نکرده اید به شما پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.

 

Frogger’s Adventures 2 – The Lost wand | Size: 36 MB | Direct Link

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳۶٫۱ مگابایت | لینک کمکی
پسورد فایل: www.3sotdownload.com

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد