موسیقی بدون کلام و دلنشین ” از سمت دیوار ” اثر برگزیده آهنگساز ی

باز میگردیم به موسیقی های بدون کلام و آرامش بخش! برای این بار باز هم موسیقی تلویزیونی در نظر گرفته ایم! موسیقی که مطمئنا” شنوندگان رادیو پیام (رادیو پایتخت) و برنامه های خانواده شبکه ۱ و ۲ صدا و سیما ، مخصوصا” برنامه خانواده و تصویر زندگی با ریتم و صدای بی نظیر و دلنشین گیتار در آن آشنا هستند!

کریستوفر سفیر یا همان به زبان انگلیسی ” Chris Spheeris ” یکی از برجسته ترین آهنگسازان و نوازندگان دو رگه یونانی ، امریکایی سبک New Age است. او خودآموخته جهان موسیقی است و میتوان این آهنگساز برجسته را جز یکی از قویترین نوازندگان گیتار ، ویولن و پیانو در جهان به شمار آورد.

کریس اولین آثار خود را در آلبومی با نام Desires of the heart در سال ۱۹۸۷ منتشر کرد و بعد از نزدیک به ۸ سال آلبوم های متفاوتی را به بازار عرضه داشت که یکی از زیباترین آنان می توان به Enchantment که در سال ۱۹۹۰ با همکاری Paul Voudouris انجام شد اشاره کرد!

” از سمت دیوار ” یا همان Through The Wall یکی از منتخب و برگزیده آثار این آهنگساز که از آلبوم Enchantment در سال ۱۹۹۰ می باشد که دوباره سازی آن در سال ۱۹۹۲ با همکاری مجدد Paul Voudouris انجام و جز یکی از آثار پر فروش موسیقی جهان با رقمی نزدیک به نیم میلیون از آن یاد شده است.

این موسیقی به دلیل حس و حال بسیار متمایزی که در نواختن و لذت شنیدن آن دارد بسیار مورد توجه تمامیه قشرها قرار گرفت. صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز از این موسیقی در پخش برنامه های تلویزیونی خود بکرار استفاده میکند.

۳ سوت دانلود نسخه اصلی این موسیقی بسیار زیبا را جهت استفاده علاقمندان و برای آن دسته از دوستان که به دنبال موسیقی های منحصر به فرد و کاملا” بی نظیر هستند آماده دریافت قرار داده است. برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید…

نام موسیقی: Through The Wall
آهنگساز / خواننده: Chris Spheeris
آلبوم: Enchantment
سبک: New Age
سال تهیه: ۱۹۹۲
کیفیت و فرمت فایل اجرائی: Mp3 ; 128 kbps
مدت زمان پخش: ۴:۵۲ Min
حجم فایل: ۴٫۵ MB

پخش آنلاین آهنگ

" style="BORDER-BOTTOM: 3px solid; BORDER-LEFT: 3px solid; BORDER-TOP: 3px solid; BORDER-RIGHT: 3px solid">

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۴٫۴ مگابایت | لینک کمکی

به نقل از گیگادانلود

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد