آموزش زبان انگلیسی با بازی Diego’s Wolf Pup Rescue

آموزش زبان انگلیسی امروزه بسیار گسترده شده و از هر طریقی آن را آموزش می دهند. یادگیری زبان انگلیسی نسبت به زبان های دیگر بسیار آسانتر است و همین طور زبان بعضی از کشورها و در زبان دوم بسیاری کشورها نیز می باشد. یکی از روش های  یادگیری زبان انگلیسی با بازی های رایانه ای است. در بازی Diego’s Wolf Pup Rescue شخصیت بازی طوری با شما گفتگو می کند که کم کم با زبان آشنا شوید. تمام مراحل بازی را برای شما توضیح می دهد و کارهای که او می خواهد باید شما انجام دهید. ویژگی مهم بازی در این است که با رعایت اصول ساده به شما نکات بسیار ارزشمندی در یادگیری زبان انگلیسی به شما آموزش می دهد. گفتگوهای آن بسیار گویا و قابل درک است. بازی از محیط زیبا و گرافیک خوبی برخوردار است. بازی قابل اجرا بر روی بیشتر رایانه ها و نصب شدن بازی روی تمامی نسخه های ویندوز و سازگاری بیشتر بازی با ویندوز Xp می باشد.

Portable Diego’s Wolf Pup Rescue | Size: 14 MB | Direct Link

  

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱۴٫۲ مگابایت | لینک کمکیپسورد فایل: www.3sotdownload.com

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
نظرات 1 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 http://bestmobile.blogfa.com

سلام. من مایل به تبادل لینک با شما هستم اگه مایلی منو با نام مرکز دانلود تم،برنامه و بازی موبایل لینک کن بعد خبر بده تا منم شما را با نام دلخواهتان لینک کنم.


با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد