Rabbits Magic Adventures 1.0 – بازی ماجرایی خرگوش جادویی

بازی کامپیوتری و بازی های کارتونی همه روزه در حال افزایش هستند و دلیل آن نیز یادآوری بازی های قدیمی است. امروز نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) بازی کارتونی شاد و مفرح Rabbits Magic Adventures که یکی از محبوب ترین بازی های کارتونی می باشد را در وب سایت ۳ سوت دانلود برای شما عزیزان مهیا کرده ایم. در این بازی شما شخصیت خرگوش که شخصیت اصلی بازیست را بر عهده دارید و دشمن شما جادوگر پلید است که همه افراد را با جادو طلسم کرده است که مهم ترین آن نیز دوست شماست که در چنگال این جادوگر اسیر است.

Portable Rabbits Magic Adventures | Size: 66 MB | Direct Link

در این بازی کامپیوتری شما می بایست در طی مراحل بازی تمام سحر و جادوهای این جادوگر پلید را از بین ببرید و بعد از طی تمام مراحل در مرحله آخر به دوست خود برسید و او را نجات دهید که پس از آن این بازی خرگوش تمام شده و صلح و دوستی دوباره به سرزمین شما باز می گردد. با دانلود بازی خرگوش جادویی مشاهده خواهید کرد که این گیم گرافیک بسیار خوبی داشته و بر روی هر سیستمی قابل اجراست که از مزیت های این بازی کارتونی محسوب می شود. این بازی مناسب برای تمامی سنین خصوصا کودکان و دختران است. امیدواریم که با دانلود بازی جدید و زیبای Rabbits Magic Adventures بتوانید نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۶۶٫۷ مگابایت | لینک کمکیپسورد فایل: www.3sotdownload.com

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد