موسیقی بدون کلام و آرامش بخش ” باران بهاری ” اثری بی نظیر

تا به حال از چندین کشور جهان و آهنگسازان برجسته آنها موسیقی های منحصر به فردی برایتان انتخاب کرده ایم. برای اینبار قصد داریم شما را با یکی از برجسته ترین آهنگسازان جهان از کشور کانادا آشنا کنیم…

با آهنگسازان کشور کانادا تا چه حد آشنایی دارید؟!

هنیه بکر یا همان به زبان انگلیسی ” Hennie Bekker ” برنده برجسته آکادمی ملی هنرهای معاصر و رشته موسیقی کشور کانادا از سال ۱۹۵۵ تا به حال جهان موسیقی را در سبک هایElectronic music و Instrumental music و New Age و Ambient بسیار متحول کرده است.

هنیه بکر را که به عنوان یکی از قویترین آهنگسازان ، نوازنده ، تهیه کننده در هنر موسیقی جهان (مخصوصا” در ساز پیانو) شناخته شده و می توان اورا یکی از اصلی ترین خالق های سبک New Age و Ambient در جهان به شمار آورد. هنیه که مقدمه کار خود را در سبک جاز با همکاری Dan Gibson آغار و در تولید ۱۴ آلبوم با موضوع Exploring Nature With Musicهمکاری داشته و آن را به نوعی روانه بازار کرد که تا به حال این آلبوم ها جز زیباترین و آرامش بخش ترین موسیقی های سبک New Age و Ambient شناخته شده اند!

از سال ۱۹۸۹ به بعد با همکاری کمپانی Abbeywood Records توانست پیشرفت بسیار قابل توجهی در جهان در سبک و نوع کار خود به عمل آورد از این رو که حتی بعد از گذشت نزدیک به نیم قرن از آثار وی هنوز آکادمی ملی هنرهای معاصر و رشته موسیقی از آثار این هنرمند برجسته به عنوان یک اثر ملی یاد میکند.

Hennie Bekker – Spring Rain | Size: 5.5 MB | Direct Link

در سال ۲۰۰۳ آلبوم ” باران بهاری ” را روانه بازار داشت که با فروش چندین میلیونی و علاقه بسیاری از قشرهای مختلف جهان از جمله جوانان و نوجوانان رو به رو شد. در این میان گیگا دانلود فارسی برای این بار موسیقی برگزیده باران بهاری را که سمبل موسیقی این هنرمند در کشور کانادا میباشد را برای اولین بار به صورت اختصاصی در تمام وب سایت های ایرانی فارسی زبان داخل و خارج از کشور برای شما عزیزان آماده دریافت قرار دهد.

این اثر به عنوان یک اثر نمونه از آن یاد می شود و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز بارها از تمامیه شبکه های تلویزیونی و رادیویی هنگام پخش برنامه های خود مخصوصا” هنگام ووله های تلویزیونی فصل بهار یا ریزش برف های فصل زمستان از آن استفاده میکند. پیشنهاد می شود این موسیقی بسیار آرامش بخش و زیبا را دریافت کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید…

مشخصات:

نام موسیقی: Spring Rain GD Specefic Released
آهنگساز / خواننده: Hennie Bekker
آلبوم: GD Dream Land Vol.01 / spring rain
سبک: Electronic music, Instrumental music, New Age, Ambient
سال تهیه: ۲۰۰۳
کارگاه سازنده: Abbeywood Records
کیفیت و فرمت فایل اجرائی: Mp3 ; 216 Kbps
مدت زمان پخش: ۶:۳ Min
پخش آنلاین: Yes
حجم فایل: ۵٫۵ MB
معرفی شده توسط: ۳sotDownload
نوع لینک دریافت: Direct Link

 

پخش آنلاین آهنگ

" style="BORDER-BOTTOM: 3px solid; BORDER-LEFT: 3px solid; BORDER-TOP: 3px solid; BORDER-RIGHT: 3px solid">

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۵٫۵ مگابایت | لینک کمکی
آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد