SpongeBob and The Clash of Triton – بازی باب اسفنجی و دوستان

شاید تا به حال کارتون باب اسفنجی (SpongeBob) و دوستان را دیده باشید. امروز می خواهیم ماجرای SpongeBob and The Clash of Triton را در شکل یک بازی جدید به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که می دانید این Game کارتونی بوده و به دلیل داشتن شخصیت هایی همانند باب اسفنجی و دوستانش از طنز و خنده نیز برخوردار است که شما را بسیار سرگرم خواهد کرد. در این داستان از باب اسفنجی تریتون، پادشاه و حکمران اصلی را زندانی کرده اند و دشمنان همه جا را در تسخیر دارند.
شما در این بازی کامپیوتری به عنوان باب اسفنجی با همراهی دوستانتان وظیفه دارید تا دشمنان را شکست داده و تریتون را آزاد کنید. این بازی محدودیت سنی نداشته و برای تمامی سنین مناسب است. هم اینک می توانید این گیم زیبا و جالب را از سایت ۳ سوت دانلود به رایگان دریافت کنید. امیدواریم با دانلود بازی باب اسفنجی از آن نهایت لذت را ببرید.

SpongeBob and The Clash of Triton | Size: 73 MB | Direct Link

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۷۳٫۸ مگابایت | لینک کمکیپسورد فایل: www.3sotdownload.com

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد