Kings Legacy 1.0 Portable – بازی پادشاهی در یک سرزمین بزرگ

آیا می خواهید یک پادشاه واقعی باشید و بر سرزمین های خود حکمرانی کنید ؟! بازی جدید و زیبای Kings Legacy به شما این امکان را می دهد تا در سرزمین هایی در تاریخ قرون وسطی به صورت کاملا سه بعدی در رایانه خود به حکمرانی بپردازید. در این بازی کامپیوتری شما پادشاه یک سرزمین بزرگ و یک پادشاه عادل هستید که به مشکلات مردم رسیدگی می کند ولی در این میان برادر سیاه دل شما که ادعای پادشاهی می کند سر دشمنی با شما برداشته است و می خواهد در هر فرصتی که بتواند سرزمین شما را نابود و پادشاهی را در دست گیرد. وحشت و ترس میان مردم افزایش می یابد و شما وظیفه دارید به عنوان حکمران این سرزمین مردم را به آرامش برسانید و با برادر شرور خود به مبارزه بروید.
در این میان مردم شما نیز از کمک به شما دریغ نخواهند کرد و هر وسایلی که بخواهید در صورت برقراری آرامش برای آنها، در اختیار شما قرار خواهند داد.  در این بازی شما علاوه بر مبارزه با دشمنان خود می بایست به یافت آذوقه وغلات بپردازید و با ساختن قلعه های بیشتر در قلمرو خود، محافظت را چندین برابر کنید تا دشمنان شما مغلوب شوند. هم اینک شما عزیزان می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) بازی جدید Kings Legacy را از سایت ۳ سوت دانلود بصورت رایگان با لینک مستقیم دریافت کنید.

 

Portable Kings Legacy | Size: 45 MB | Direct Link

حداقل امکانات سخت افزاری برای اجرای بازی Kings Legacy:
- ویندوز: XP/Vista
- پردازنده: ۱ گیگاهرتز
- رم: ۵۱۲ مگابایت

 

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۴۵٫۳ مگابایت | لینک کمکی
پسورد فایل: www.3sotdownload.com

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد