نرم افزار عکسبرداری و فیلمبرداری از ویندوز Power Screen Capture

شاید تاکنون برایتان پیش آمده باشد که بخواهید از محیط نرم افزار یا صفحه ای از اینترنت عکس بگیرید و شاید خواسته باشید تا از کارکرد خود در مانیتور فیلمبرداری نمایید. در این راه نرم افزارهای بسیاری به شما کمک می کنند. از مهمترین نرم افزارها می توان به نرم افزار SnagIT اشاره کرد که با ورژن های جدیدش و محیط کار سنگینی که دارد دیگر گزینه خوبی برای انجام این کار نیست. به همین دلیل ۳ سوت دانلود به شما نرم افزاری دیگر را پیشنهاد می کند که از نظر امکانات کمی از SnagIT ندارد.
نرم افزار Power Screen Capture به جهت کمک کردن شما برای عکس برداری از محیط کار خود در ویندوز با بالاترین کیفیت طراحی شده است. علاوه بر این نرم افزار مذکور شما را در زمینه فیلمبرداری از محیط کار و یا ساختن فیلم های آموزشی از محیط ویندوز یاری می کند. شما می توانید فیلم های ضبط شده توسط این نرم افزار را قبل از ذخیره سازی مشاهده نمایید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به توانایی ویرایش عکس های گرفته شده از محیط ویندوز اشاره نمود. این نرم افزار همچنین می تواند ترکیب رنگ و یا کیفیت فایل ها را قبل از ذخیره سازی تنظیم نماید. بدون شک می توان گفت این نرم افزار رقیب سرسخت نرم افزار SnagIT در این زمینه می باشد.

Power Screen Capture

ویژگی های کلیدی نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.66:
- عکسبرداری از میز کار (Desktop)
- عکسبرداری و فیلمبرداری تیونر های تلوزیونی و DV ها
- ضبط و پخش ویدیوها در زمان بسیار کم
- ضبط تصویر از محیط کار به همراه صدا (هماهنگی نرم افزار با کارت صدا)
- مرور و ویرایش فایل های عکسبرداری شده و فیلم برداری شده توسط این نرم افزار
- امکان عکس و یا فیلم برداری فقط با فشردن یک دکمه
- خصوصی سازی تنظیمات یک عکس یا فیلم ضبط شده
- ذخیره ویدیو بعد از عملیات ضبط با فرمت های مختلف
- ویرایش کیفیت عکس ها و ویدیو ها قبل از ذخیره سازی
- و …

 

دانلود با حجم ۵٫۰۵ مگابایت
پسورد فایل: www.3sotdownload.com

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد