آهنگ متن قسمت آخر سریال فاصله ها با صدای علی لهراسبی

بالاخره سریال فاصله ها هم به پایان رسید، اگر قسمت آخر این سریال زیبا را مشاهده کرده باشید، حتما آهنگ زیبایی که در متن سریال و باز هم توسط علی لهراسبی خوانده شد را شنیده اید. نام این آهنگ به من بفهمون است که در این مطلب آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. آهنگ سازی این کار توسط فواد غفاری ، تنظیم آن شهاب اکبری و فواد غفاری و ترانه زیبای آن از پویا بیاتی می باشد. این آهنگ با فرمت MP3 و کیفیت عالی می باشد که هم اکنون و در ادامه می توانید آن را با لینک مستقیم از سایت ۳ سوت دانلود دریافت نمایید.

متن آهنگ + پخش آنلاین + لینک دانلود آهنگ در ادامه مطلب

به من بفهمون کجای سرنوشتم
دارم می رم جهنم یا راهی بهشتم
از این دوراهی دل خوشی ندارم
یا می خورم به پاییز، یا می رسه بهارم
مــِثــل ِ ابر ها همش تبعید می شم
با هیچ کوهی سر سازش ندارم
یه موجم که، با دریا قهر کرده
بدون تو، من آرامش، ندارم
گمت کردم، ولی غافل از اینکه
خدا با این بزرگی، گم نمی شه
مواظب بودی از، دستت نیفتم
هوامو داری و داشتی همیشه
دارم نابود می شم، دود می شم
بزار آتیش این دوری تموم شه
خودم دیدم همین نزدیکی هایی
نزار عمرم با جون کندن حروم شه

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲٫۱۸ مگابایت | لینک کمکی (غیر مستقیم)منبع: www.3sotDownload.Com

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد